Translate

piątek, 25 stycznia 2013

chciałabym umrzeć z miłości

Chciałabym umrzeć z miłości...


Z  miłości, której nie znam, nie miałam, nie czułam.



Wiem, że jest dobra i wiem, że nie jest czymś banalnym.



Chciałabym umrzeć, wiedząc że Cię mam...



Bo jeśli już umrzeć to tylko z miłości.



Ty... musisz być przy mnie bo umieram !



Umieram z braku miłości.



Choć... chyba jest to miłość.



Miłość nieodwzajemniona.



Już wiem co to kochać !



Kochać to mieć Cię, być z Tobą...






Jest mi żal...



Nie mogę patrzeć  na Ciebie ze świadomością, że Ty nie widzisz mnie.



Już wiem !



Wiem jak umrzeć...



Chcę umrzeć z miłości !



Umieram. Umieram z jej nadmiaru.





Ta miłość była chora.



Ta miłość była ciężka.



Ta miłość mnie zabiła...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz